Wielkopiątkowe asfalty..;)

Piątek, 10 kwietnia 2009 · dodano: 10.04.2009 | Komentarze 3

Wstałem jak na mnie dość wcześnie (8 rano:O) jakieś śniadanko, trzepanie dywanów;) i można było chwilkę pokręcić korbą:) Wybrałem się jakoś tak bez celu i motywacji na coś ambitnego..tyle żeby się trochę przejechać.. dlatego jazda w większości po płaskim, aczkolwiek było trochę przewyższeń, a nawet trafił się znak: stromy podjazd;) i na zjeździe 55.9km/h:)
Dziś już troszkę chłodniej niż wczoraj i więcej chmur, ale i tak dość przyjemnie:) i czasami trochę wyczywalny wiaterek, ale raczej słaby.

Trasa jakoś tak:
Rzeszów- Miłocin- polami do Rudnej Wielkiej- Mrowla- Bratkowice- Trzeciana- Błędowa Zgłobieńska- Nosówka- Racławówka- Boguchwała- Zwięczyca- zalew- dom;)

| 00:45 czwartek, 16 kwietnia 2009 | linkuj Tam w Trzcianie jest fajna górka ale jak sie jedzie od strony nosówki. Można przez 2 km ciągnąc 50km/h:D
Galen
| 20:46 sobota, 11 kwietnia 2009 | linkuj Mi też mimo wielu obowiązków udało się na chwilkę wyrwać na małe kręcenie. Trzeba wypalić trochę kalorii, bo jutro będzie wysiadówa przy stole :]
małta | 19:30 piątek, 10 kwietnia 2009 | linkuj No to teraz biegiem do sprzątania:):P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jlrek