Okoliczne "góry"

Niedziela, 1 października 2017 · dodano: 01.10.2017 | Komentarze 0

Pogoda dopisuje, więc trzeba jeszcze coś kręcić. Dzisiaj zaliczyłem kilka z większych podjazdów w okolicy. Na rozgrzewkę podjazd pod krzyż w Niechobrzu lajtowym tempem, ale i tak nogi kręciły jakoś niewyraźnie. Później do Pstrągowej i podjazd na Strzyżów. Trzyma górka na początku dość mocno. Cały czas ponad 10%, dopiero za połową się wypłaszcza i jedzie się po mniejszych zmarszczkach do głównej części zjazdu. Tam można się nieźle rozbujać, ale oczy trzeba mieć dookoła głowy, bo wpada się wzdłuż garaży niemal w środek miasta przy 70 km/h. Przejechałem sobie po kostce koło bunkra i zdecydowałem się na katowanie na podjeździe w Żarnowej. Jakieś 240 m w pionie to zdecydowanie jeden z najwyższych podjazdów w okolicy. No i nachylenie też trzyma długimi odcinkami na mocnym poziomie (średnio dla całej górki to jakieś 8%). Zjazd do Niebylca i do wodopoju, oraz na banana do Marmaxu. Trochę czas zaczął mnie gonić, ale i tak uderzam jeszcze na Zaklikówkę i wspinam się do Sołonki. Na koniec jeszcze podjazd pod Splendor i do domu, bo nogi już się trochę zmęczyły. Ponad 1000 m w pionie zrobione!