avatar Ten blog rowerowy prowadzi azbest87 z miasteczka Będziemyśl. Mam przejechane 101906.10 kilometrów w tym 7933.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Przechlapany urlop

Niedziela, 24 września 2017 · dodano: 24.09.2017 | Komentarze 0

Tygodniowy urlop szybko minął. Pogoda taka genialna że nigdzie nie udało się pojechać, ani porobić nic ciekawszego. Jedyne co to parę razy skoczyłem na rower przy pogodzie, która raczej nie rozpieszczała. Dzisiaj było tak samo. Od początku w małym deszczyku, który na szczęście minął po około 10 minutach. Pojechałem do przez Kielanówkę do Rzeszowa. W międzyczasie udało się zgadać z bratem, więc pojechałem po niego. Już we dwóch zaczęliśmy się przebijać przez miasto (znowu w deszczyku) i na podjazd na Słocinę. Później jeszcze wspinaczka pod WSIiZ w Kielnarowej i bocznymi drogami na Przylasek. Na koniec koło Splendoru w dół i do domu. Za ciepło się ubrałem i zgrzałem się jak w środku lata;) Tzn że kurtka którą ostatnio kupiłem nadaje się na zdecydowanie niższe temperatury;) Zresztą pogoda mnie dzisiaj oszukała, no zapowiadało się dużo gorzej, a tu nawet zrobiło się odrobinę cieplej. No i całkowicie bezwietrznie.