avatar Ten blog rowerowy prowadzi azbest87 z miasteczka Będziemyśl. Mam przejechane 101906.10 kilometrów w tym 7933.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Połomia

Środa, 6 września 2017 · dodano: 06.09.2017 | Komentarze 0

Krótka trasa po pracy, bo w końcu dzisiaj przestało padać. Na początek na Niechobrz i do Czudca, gdzie na zjeździe zaczęło kropić. Na szczęście jak dojechałem do Przedmieścia Czudeckiego to już przestało. Przez hopkę przebiłem się do Połomi i uderzyłem na podjazd w stronę Maternówki z TdP znane jako Jasienniki. Już dawno tędy nie jechałem, chociaż są mi to dobrze znane strony. Podjazd poza środkową częścią (wypłaszczenie) trzyma dobrze nachylenie i można się trochę zmęczyć. Na zjeździe do Lubeni trochę przeszarżowałem, bo w dolnej części na asfalcie są pozostałości ziemi po maszynach. Przez to dohamowanie przed zakrętem było trochę trudne, tylne koło zaczęło lekko szaleć i wyrzuciło mnie z drogi;) Na szczęście nie jechałem już zbyt szybko i znalazł się przede mną wjazd na chodnik z którego skorzystałem. Po tym szybki powrót na drogę i reszta zjazdu na spokojnie;) Później już szybko do domu, bo zaczęło się ściemniać i kropić- najwyższy czas się schować.