Niedzielna przejażdżka

Niedziela, 27 sierpnia 2017 · dodano: 27.08.2017 | Komentarze 0

Niedzielna przejażdżka emeryckim tempem. Intensywny tydzień w pracy i braki w jeździe w ciągu ostatniego miesiąca, oraz choroba sprowadziły moją formę do poziomu z początku kwietnia;) W związku z tym nie ma czym za bardzo przycisnąć. Pojechałem przed siebie w spokojnym tempie. Na początek na Niechobrz prosto na burzową chmurę i pod wmordewind. Na szczęście zanim dojechałem na górę to chmura już zdążyła się przetoczyć przez to miejsce- tylko w lesie było trochę mokro. Zjazd do Czudca i przez Przedmieście Czudeckie i krótką ściankę przebijam się do Połomii. Bocznymi drogami do Baryczki i podjazd przez Zaklikówkę. Chwilę się ciągnie ten podjazd zwłaszcza jak się nie ma formy;) Zjazd do Sołonki zapowiadał się na szybki, bo akurat zawiewało trochę w plecy, ale koło cmentarza wyjechał jakiś cymbał zmuszając mnie do hamowania. W Straszydlu trafił się kolejny, który na odcinku 30 m zdołał mnie dwa razy zablokować wymuszając pierwszeństwo i zmusić do hamowania- no bo po co komu kierunkowskazy i lusterka.. Ten już usłyszał co o nim myślę. Później chwila przerwy pod sklepem i wspinaczka serpentynami w stronę Hermanowej. Zjazd do Tyczyna, powrót po płaskim i pod wiatr do Boguchwały.