Asfaltowe takie tam..;)

Sobota, 4 kwietnia 2009 · dodano: 04.04.2009 | Komentarze 6

Po wczorajszej dość ciężkiej przejażdżce po górkach dziś wybrałem się pośmigać po płaskim.. tak na rozluźnienie:) Słonko ładnie świeciło- to i jechało się przyjemnie:) chociaż na początku doskwierał trochę wiatr zachodni, ale za to łatwiej się wracało:) Jazda taka byle przed siebie, bez większych przerw i przystanków. I znowu mnie słoneczko trochę opaliło;D Rowerowa opalenizna powraca!;P

Trasa: Rzeszów- Przybyszówka- Rudna Wielka- Mrowla- Bratkowice- Czekaj- Czarna Sędziszowska- Przedbórz- Poręby Kupieńskie- Zacinki- Budy Głogowskie- Zabajka- Wola Cicha- Zaczernie- Rzeszów

I jedna fotka z telefonu gdzieś tam w lesie:)

Droga przez las © azbest87

Kategoria 50-100km, Fotki, Tu i tam

| 00:33 poniedziałek, 6 kwietnia 2009 | linkuj A ja tamtędy jechałem w czwartek:) tylko koncówka przez bratkowice.
niradhara
| 21:30 niedziela, 5 kwietnia 2009 | linkuj No to trzeba się udać do apteki po beta-karoten :-) Skóra sie ie przypieka na słońcu, a opalenizna utrzymuje się długo :-)
| 22:11 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj szosa sie ciagła ::)))
agata
| 21:48 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj Widze, ze pogoda tez Ci dopisala :-). Mam nadzieje, ze nie bedzie potrzebna maseczka ze smietany czy jogurtu na swieza opalenizne ;)
maaaaaaaaaaaarta | 21:38 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj znowu będzie zebra na plaży?:D:D
| 18:34 sobota, 4 kwietnia 2009 | linkuj Haha, mnie też dziś opaliło :D Na nogach już powolutku zaczyna się pojawiać rowerowa opalenizna :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa woscs