Nie od końca przed deszczem..

Niedziela, 2 lipca 2017 · dodano: 02.07.2017 | Komentarze 0

Pogoda na tym weekendzie nie rozpieszcza za bardzo. Z rana znowu coś padało, więc na rower dopiero koło 13 jak trochę przeschło. Na początek wmordewind okrutny.. pizgało z zachodu do niemożliwości. Jakoś się tak przeturlałem za Czudec i uderzyłem na podjazd do Pstrągowej. Trochę schowane za górką i miedzy zabudowaniami, więc tu było lepiej. Na górze znowu wiatrzysko do którego dołączył deszcz. Zjazd do Wiśniowej bardzo asekuracyjny, bo moja tylna opona praktycznie nie trzyma na mokrym asfalcie. Poza tym wiatr z deszczem prosto w twarz- uczucie jakby ktoś szpilki wbijał w skórę na twarzy. Później chciałem przeciąć przez Będzienicę w stronę Woli Zgłobieńskiej, ale trochę się zamotałem w tych dróżkach co skończyło się dodatkowym 100-metrowym podjazdem w deszczu. Ostatecznie udało się wyjechać tam gdzie chciałem. Z Woli Zgłobieńskiej wiatr już w plecy, chociaż słabszy niż jak jechałem w tamtą stronę, ale mimo to całkiem fajnie się leciało. W międzyczasie nawet przestało padać tylko i tak wszędzie mokro więc podczas jazdy dalej czułem się jak w deszczu. Mimo wszystko przyjemnie się jechało:)