Górki po przerwie

Środa, 26 kwietnia 2017 · dodano: 26.04.2017 | Komentarze 0

Na weekendzie nie dało rady pojeździć z racji wesela w sobotę i dochodzenia do siebie po weselu w niedzielę;) Jeszcze w sobotę chciałem coś pokręcić, ale z rana niestety plany pokrzyżował pogoda. Z tej racji w zeszłym tygodniu tylko raz pokręciłem coś na trenażerze, a tak to ponad tydzień przerwy od jazdy.
Dzisiaj dzień wolny w pracy, ale najpierw inne załatwienia i dopiero o 15 znalazł się czas na rower. Temperatura niby 15-16 stopni, więc pojechałem w spodenkach 3/4 i nawet było w miarę póki trochę przebijało się słońce przez chmury.  Niestety gdzieś w okolicach Przylasku spadła temperatura kilka stopni.. Przy 11 było już dość chłodno..
Spodziewałem się dzisiaj, że po przerwie w jeździe nogi będą znowu "drewniane", ale nie było aż takiej tragedii. Jako tako kręciły więc tak jak sobie założyłem zrobiłem traskę przez 4 góreczki. Z Baryczki miałem podjeżdżać przez Zaklikówkę, ale jak minąłem skręt to stwierdziłem że podjadę następną drogą i tam dość się wymęczyłem, bo ten podjazd jest trochę bardziej stromy. Zresztą podjazd od Lubeni w stronę Połomi też raczej nie daje zbytnio gdzie odpocząć.