Leśne szwendanie

Środa, 28 września 2016 · dodano: 28.09.2016 | Komentarze 0

Wolny dzień więc można było coś pokręcić koło południa. Najpierw pojechałem sobie na Przylasek i zjechałem lasem w stronę Okopu. Tam po chwili na asfalcie stwierdziłem że poszukam jakichś nowych dróg i skończyłem gdzieś w polach, ale w końcu dojechałem do głównej drogi w Straszydlu. Pojechałem sobie na "korzenie" i nimi podjechałem do góry. Zjazd jedną ze ścianek które tam znalazłem (było na tyle stromo że dostałem siodełkiem w żołądek jak się wyciągnąłem do tyłu;) Później trochę jeżdżenia po tamtejszych ścieżkach i drogach. Jest tam gdzie poszaleć a ja do tej pory jakoś nie penetrowałem bliżej tych terenów. Tyle ścieżek i ścianek że wygląda jak park rozrywki dla dużych chłopców;) W końcu dojechałem do asfaltu, ale tylko po to żeby zaraz znowu uderzyć w las i jedną z leśnych stromych dróg wspiąłem się z powrotem do góry. Tym razem odbiłem w drogę którą już dawno nie jechałem i nie pamiętałem gdzie prowadzi. Zjechałem w okolice Błażowej, ale odbiłem z powrotem na górkę po drodze trochę się gubiąc. W końcu jednak docieram z powrotem do szutru i jadę w stronę Hermanowej. Jeszcze tylko na koniec Przylasek i do domu.
Po raz kolejny trasa z cyklu szwendanie i szukanie nowych dróg. Było sporo fajnych ścieżek i na pewno część z nich wprowadzę do swojego stałego repertuaru. Jesienna pora sprzyja takiej lajtowej jeździe chociaż po ilości przewyższeń na tej trasie widać że łatwo nie było.