Dynów i pierwsza setka

Środa, 6 kwietnia 2016 · dodano: 06.04.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj wolne na rower więc w planach była dłuższa trasa chociaż w sumie nie wiedziałem na jaką będzie siła.
Najpierw pojechałem przez kładkę i obrałem kierunek na Chmielnik i Zabratówkę. Tam stwierdziłem że śmigę sobie do Tarnawki i później do Hadli Szklarskich, bo już dawno nie było mnie w tych rejonach. Widziałem po drodze kilka nowych asfaltowych dróg, które kiedyś trzeba będzie odwiedzić. Do tego miejsca jechało się dość dobrze, bo i wiatr trochę pomagał. Podjazd w Jaworniku już sporo gorzej, bo zaczęło wiać z przodu. W sumie czułem się jeszcze całkiem spoko także odbiłem w stronę Dynowa i tutaj skończyło się picie. Jakoś nie było sklepu pod ręką, do centrum Dynowa nie chciało mi się jechać więc kręciłem powoli przed siebie i powoli zaczynało mnie co raz bardziej suszyć. Pierwszy sklep znalazłem z 10 km dalej, ale akurat przerwa.. kolejny też zamknięty.. Z tego wszystkiego dojechałem aż do Błażowej. Tam uzupełniłem płyny i dalej pod wiatr zacząłem jechać w stronę Lecki. Kawałek przed szczytem jeszcze zatrzymała mnie jakaś kobieta w aucie, która pobłądziła, a chciała dotrzeć do Rzeszowa;) W Straszydlu wyprzedził mnie jakiś koks. Siadłem mu na koło, ale tempo 40 km/h pod wiatr to póki co nie dla mnie, więc po około 2 km odpuściłem i już swoim tempem dotarłem do domu- dzięki stravie okazało się później że to był Mateusz Bieleń także nie dziwie się że nie wytrzymałem tempa;)

Z pogodą na jazdę trafiłem dzisiaj idealnie- świetnie się jeździło. Oby więcej takich dni:)