Pogodnie.. leśno.. górzyście..

Piątek, 31 października 2008 · dodano: 01.11.2008 | Komentarze 16

Ładny dzionek więc trzeba było w końcu trochę pokręcić, bo jakoś tak październik mi zleciał.. ale cóż mówi się trudno i jeździ dalej:D
Miałem już od paru dni ochotę pojeździć choć chwilę po lesie i dla tego dziś kierunek trasy obrałem na jeden z moich ulubionych lasów, czyli Rezerwat Wielki Las:))
Po drodze jeszcze zahaczyłem jeszcze o punkt widokowy koło krzyża milenijnego w Niechobrzu:) Ogólnie było dzisiaj sporo pięknych widoków i krajobrazów co też przełożyło się na dużą ilość zdjęć:)

Pogoda.. hmm.. jak dla mnie ciepło:D początkowo jechałem w krótkim rękawku i spodenkach, a bluzę założyłem tylko z powodu nadmiaru błota w lesie;P ale chyba jednak dziwnie wyglądałem na tle wszystkich przechodniów zaopatrzonych w kurtki..:P a było pewnie z 15*:PP może troszkę mniej..;)

I jeszcze jedna dość nieprzyjemna sytuacja.. o mały włos, a bym nieźle przyładował w samochód, który wymusił na mnie pierwszeństwo i zajechał mi drogę.. a akurat się chciałem poprawić.. i skończyło się na hamowaniu jedną ręką i takiej jeździe przez jakieś 2-3 metry na granicy lotu przez kiere.. sam nie wiem jakim cudem udało mi się wyhamować przed tym idiotą..

Trasa: dom- zalew- Zwięczyca- Boguchwała- Racławówka- Niechobrz- Krzyż Milenijny- Przedmieście Czudeckie- Rez. Wielki Las- zjadz do Czudca (69.4km/h:DD bo miałem wiatr w twarz...;PPP)- Podzamcze- Wyżne- Babica- Lutoryż (wpadłem jeszcze do dziadków:) i po zmroku do domu przez Boguchwałę, Zwięczycę, kawałek przez Lisią Górę (po zmroku robi się tam ciekawie:D;), ścieżka nad zalewem i przez miasto do domu:))

No i trochę moich prób uchwycenia dzisiejszej jazdy:)
Prawie jak tapeta z Windowsa:P

Sporo tych zdjęć.. może się komuś chociaż z jedno spodoba:)

Kategoria 50-100km, Fotki, Tu i tam

Happi | 21:18 poniedziałek, 3 listopada 2008 | linkuj Jak zawsze super fotki :)) pozdrawiam gorąco w te chłodne dni!:)
roni77
| 00:21 niedziela, 2 listopada 2008 | linkuj Super fotki. Gratulacje!
W tym tygodniu kręciłem się w tamtych terenach (Czudec, Babica, Lutoryż) ale niestety nie na rowerze :( Czego bardzo żałuję, przypominając sobie tereny z fotek...
konsuel | 00:16 niedziela, 2 listopada 2008 | linkuj Nie jedno nie jedno:)zdjecia piekne:)panie rowerzysto-fotografie:P:)
mavic
| 22:37 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj Aaa też chce mieć takie tereny do jazdy.
Mi się wszystkie zdjęcia podobają ale 3 od końca wymiata :)
siwiutki
| 21:28 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj Łooale masz tereny do jazdy! :)
| 19:22 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj Miło mi że zdjęcia się spodobały:))

Pozdro dla wszystkich zaglądających i oglądających:))
mogilniak
| 13:35 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj Bardzo ładne dróżki i widoczki, i fotki, i wogóle wycieczka :))
szczepan
| 11:43 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj No chyba zbyt skromnie podchodzisz do tematu, fotki się podobają i to nie tylko jedna
pzdr
poisonek
| 11:01 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj Cud, miód, malina!!! Extra foty... Efekt potęgowany piękną pogodą i terenami. Pozdrawiam.
JPbike
| 10:48 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj Świetne tereny do jazdy ... fotki wspaniałe :-)
Pozdrówka
| 09:53 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj Ostatnio goniłem Cie na kładce wtedy co Cie widziałem:) ale jakaś babulenka zaszła mi drogę i gromada ludzi:/
| 09:42 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj Faktycznie jak tapeta:P
To moja ulubiona trasa i nigdy nie widziałem jej za dnia:p hehe
Ciepło było a ja chory:/ kurde...
Comatose też gdzieś tam został potrącony przez wymuszającego pierwszeństwo kierowce:/ może to ten sam pajac...
QRT30
| 07:09 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj Też się zdziwiłem jak w radiu powiedzieli że może być na południu nawet do 20C a u mnie było 6C. Fajne szutry masz.
DARIUSZ79
| 06:59 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj No prosze pogoda i uroki gór :D Pokazujesz co piękne :D Pozdr Dariusz
hose
| 01:05 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj mnie się podobają. są na prawdę świetne!

pozdrower
kosma100
| 01:02 sobota, 1 listopada 2008 | linkuj Piękne foty ;)
Pozdrawiam ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dziej