Pasmo graniczne z Cisnej

Czwartek, 4 czerwca 2015 · dodano: 05.06.2015 | Komentarze 3

Dostałem w domu wolne na rower, więc udało się zebrać Buba i mojego brata i ruszyliśmy do Cisnej trochę upodlić się na górkach.
Cały plan wyjazdu powstał ledwie dwa dni wcześniej i jeszcze rano nawet nie było dokładnego planu trasy którą na szybko wymyśliłem korzystając z bloga tmxs'a
Z rana trochę nie ogarnięci dość późno wyjeżdżamy co w połączeniu z wszędobylskimi procesjami z racji Bożego Ciała spowodowało że z Cisnej ruszamy dopiero o 13. To nie wróży za długiej trasy, ale jeszcze dało się pojeździć.
Najpierw dojazdówka po asfalcie przez Żubracze i skręcamy na Solinkę. Później nie widziałem którędy dokładnie przebić się do szlaku, więc skręciliśmy w drogę gruntową w mega błotem i oczywiście zgubiliśmy się;)
Na ukos przez las, kierując się odgłosami ludzi dotarliśmy do stacji kolejki w Balinicy- jeszcze tylko przedostać się przez strumyk, drut kolczasty, komuś przez działkę i przez tory, no i w końcu jesteśmy na szlaki granicznym;) Trochę czasu przez to straciliśmy.
W lesie okazuje się że wcale nie jest łatwiej. Na początek sporo błota że nie da się podjechać pod górkę, albo zjazdy z pionowymi ścianami pokrytymi błotem- tylko mój brat harpagan to wszytko zjeżdżał. Nawet tam gdzie ja miałem problem ze zejściem;)
Po jakimś czasie w końcu teren robi się zdatny do jazdy chociaż w żółwim tempie. Czasem trochę z buta, ale udaje się w końcu dotrzeć do szczytu Stryb (1011m). Przerwa na żarcie i śmigamy dalej przez kolejne górki. Kawałkami ujawniają się nam lepsze widoki przez polanki to w stronę Polski, to w stronę Słowacji. Ze szczytu Rypi Wierch ostatni grubszy zjazd na przełęcz i postanawiamy że jednak odpuszczamy dzisiaj wspinaczkę na Jasło z racji że Bubowi już odcięło prąd, no i czas nas niestety gonił. Z przełęczy już tylko szybko zjazd asfaltem do Cisnej i zawijamy się do Rzeszowa, bo chłopaki chcieli dotrzeć koło 20.
Trasa kilometrowo może i krótka, ale dość treściwa patrząc na przewyższenia i prędkość jazdy;)
Było spoko i jest motywacja na kolejne takie szwendanie:)

Foty z drogi:
Wyjeżdżamy z Cisnej
Wyjeżdżamy z Cisnej © azbest87

Przerwa na korektę w sprzęcie
Przerwa na korektę w sprzęcie © azbest87

Błoto się zaczęło
Błoto się zaczęło © azbest87

A wyglądało ma małą kałużę:P
A wyglądało ma małą kałużę:P © azbest87

Ciśniemy przez krzaczory
Ciśniemy przez krzaczory © azbest87

Czasem przez moczary i strumyki
Czasem przez moczary i strumyki © azbest87

Zaczynamy zabawę z pasmem granicznym
Zaczynamy zabawę z pasmem granicznym © azbest87

Brat Adam ;)
Brat Adam ;) © azbest87

Przerwa na Strybie
Przerwa na Strybie © azbest87

Dokumentacja ze zdobycia szczytu
Dokumentacja ze zdobycia szczytu © azbest87

Nawet znalazło się miejsce na widoczki