• Sprzęt Pożyczone itp

Cypr - okolice Pafos

Środa, 25 lutego 2015 · dodano: 08.03.2015 | Komentarze 4

W Polsce ciągle zima, więc szukając ciepła razem z Anią udaliśmy się na tygodniowy urlop na Cypr. Udało się nawet cały ten wyjazd okrasić jazdą na rowerze. Szkoda tylko że kompletnie brak mi formy, więc i trasy niezbyt wymagające, ale jak na kompletny brak przygotowania to trochę metrów w pionie udało się zrobić. Za to dupa później nieźle bolała;P
Ten dzień to zwiedzanie okolicy Pafos, czyli miejsca w którym przebywaliśmy. Udało się wspiąć na pobliskie górki o wysokości około 700 m startując praktycznie z poziomu morza.
Tempo niewiele większe od piechura, ale długie odcinki o średnim nachyleniu 9% skutecznie mnie zwalniały..

Kilka zdjęć z trasy:

"Banda" przy drodze © azbest87

Znowu 9%
Znowu 9% © azbest87

W terenie też byłoby gdzie poszaleć
W terenie też byłoby gdzie poszaleć © azbest87

Grekokatolicka świątynia © azbest87

Charakterystyczne kamienne murki
Charakterystyczne kamienne murki © azbest87

Pożyczony rower= słabe hamulce= brak szaleństw na zjeździe
Pożyczony rower= słabe hamulce= brak szaleństw na zjeździe © azbest87

Chwilę trzeba było przeczekać z racji chwilowego deszczyku
Chwilę trzeba było przeczekać z racji chwilowego deszczyku © azbest87

Cypryjskie krajobrazy
Cypryjskie krajobrazy © azbest87

Bonusowo fotka pod wieczór z pod hotelu
Bonusowo fotka pod wieczór z pod hotelu © azbest87

Paulina | 19:01 niedziela, 29 marca 2015 | linkuj Zazdroszczę wyjazdu i czekam na więcej fot :)
Ciepło pozdrawiam!
| 19:32 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Cypr jest raczej mało zaludniony i większość ludzi mieszka bliżej wybrzeża. Jak wjechaliśmy w góry to przez 40 km nie natknęliśmy się na żaden dom czy chociażby przejeżdżające auto. Poza tym teraz jest jeszcze przed sezonem więc tłumy turystów dopiero tam zjadą- tego na szczęście udało się nam uniknąć:)
Zresztą byliśmy i w miejscach gdzie ludzi było pod dostatkiem, ale nas bardziej ciągnie tam gdzie ich nie ma;)
| 19:26 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj tez zazdraszczam :) ale jakos tak pusto na fotkach, nie ma zadnych ludzi tam ?:P
completny
| 10:53 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Bardzo zazdroszczę. Cypr to super kierunek na rower :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz