Jako kibic na XC Rzeszów i do Kolbuszowej

Niedziela, 7 września 2008 · dodano: 08.09.2008 | Komentarze 8

Najpierw jako kibic pojechałem zobaczyć start elity na zawodach XC Rzeszów:) które odbywały się w lesie słocińskim i pooglądałem przy okazji rozgrywające się obok zawody trialowe:) a głównym moim celem tam było robienie zdjęć:D poniżej mała próbka mojego pstrykania;pp
Muszę przyznać że trasa bardzo fajna:D najpierw pojechałem na ukos przez las, a później zaliczyłem jedno okrążenie całej trasy:)
Tu wyszło jakieś 26km ze średnią poniżej 20km/h..
A następnie wypad na szybko do Kolbuszowej, główną drogą odwiedzić takiego jednego chorowitka..;):P
W czasie powrotu niezła średnia wyszła, bo niecałe 30km/h zreszŧą w tamtą stronę też nie było dużo wolniej;P

Foty z zawodów:)

Część trialowa

Start elity:)

A tu start widziany od tyłu..;P ale kurzawę zrobili..;)

Szalejący na trasie Miciu:D

A tu zwycięzcy w kategorii elita:) przeprawiający się przez potoczek:D tyle że na mecie o ile dobrze wiem zameldowali się w odwrotnej kolejności niż na zdjęciu;P na Meridie lukasmtbstrzyzow:)

I tu mi padły baterie..;P zapomniałem podładować...;)

Kategoria 50-100km, Tu i tam, Fotki

| 22:10 wtorek, 9 września 2008 | linkuj no zdjecia spox, ja na trasie tez robiłem zdjecia tylko jakos tylko tych wczesniejszych grupach, bo na elicie pojechałem na obiadek, bo od rana była :P, no ale walka była, zawody oceniam poztywnie, taska moim zdaniem lepsza niz w tamtym roku
| 19:37 wtorek, 9 września 2008 | linkuj Jakoś bardzo mnie nie ciągnie do zawodów.. poza tym mój rower raczej nie przeżyłby takiej jazdy jakbym trochę zaszalał...;P może jakby to był jakiś maraton to prędzej..:)
klb | 14:39 wtorek, 9 września 2008 | linkuj no wlasnie czemu nie startujesz?:>;]
| 00:08 wtorek, 9 września 2008 | linkuj Szkoda, że baterie Ci padły Azbest, bo zaczynały się ciekawe zjazdy. :D

Pozdrawiam!

p.s.
A dlaczego sam nie startujesz?
Pewnie dałbyś nieźle ognia.
| 17:46 poniedziałek, 8 września 2008 | linkuj Nie ma sprawy:) przynajmniej się komuś przyda:P
lukasMTBstrzyzow
| 17:41 poniedziałek, 8 września 2008 | linkuj Jeśli byłeś w czarnej koszulce to chyba też Cie widziałem :D Właśnie sie zastanawiałem skąd go znam :P Szkoda że nie wystartowałeś bo sporo masz kilometrów w nogach i napewno byś nie dał plamy. Podkradłem sobie zdjęcie od Ciebie. Mogę rozliczyć w browarku :P Pozdro
| 16:51 poniedziałek, 8 września 2008 | linkuj Niezłe jazda:)
| 11:03 poniedziałek, 8 września 2008 | linkuj A nan nastepnej focie, na rowerku Cube Wojtimtbstrzyzów :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa potek