Na Herby i z powrotem

Środa, 30 lipca 2014 · dodano: 30.07.2014 | Komentarze 0

W końcu dzisiaj obyło się bez burzy i wychodząc z pracy miałem do dyspozycji niemal bezchmurną pogodą i 27 stopni:)
Tak więc szybko wskoczyłem w rowerowe ciuszki i jazda.
Na początek w stronę Odrzykonia z mocniejszym pociśnięciem na małej góreczce bo jest na niej wyzwanie ze stravy;)
Później kilkanaście kilometrów po płaskim, ale jazda po płaskim ostatnio idzie mi dość gładko więc średnia skoczyła prawie do 29. Teraz czas na podjazd w stronę rezerwatu Herby. Na początek stromy odcinek po asfalcie, później asfalt powoli zanika, ale i nachylenie spada. Po samym rezerwacie nie pojeździłem, bo na slickach nie chciało mi się pchać w las i po błocie. Na zjeździe trochę mnie wytłukło z racji 4 barów które mam w oponach. Stąd już powoli kierunek na dom. Przez Wysoką Strzyżowską do Węglówki lekko interwałową drogą i podjazd pod Prządki. Na koniec zjazd koło zamku w Odrzykoniu i do domu.
Dzisiaj jakoś gorzej się kręciło w drugiej części trasy w przeciwieństwie do ostatnich przejażdżek gdzie rozkręcałem się na dobre dopiero po 20-30 km;)