Między chmurami

Czwartek, 17 lipca 2014 · dodano: 17.07.2014 | Komentarze 0

Wychodząc z pracy natknąłem się na lekko kropiący deszczyk, więc dzisiejsza jazda stanęła pod znakiem zapytania. Ostatecznie jednak się skusiłem chociaż chmury nie zapowiadały poprawy pogody.
W planie była szybka trasa na Prządki. Podjazd standardowo od Korczyny. Jechało się sporo lepiej niż przedwczoraj, a widząc że tempo jest całkiem ok postanowiłem nie odpuszczać za bardzo na podjeździe co zaowocowało poprawieniem czas o ponad minutę:) aż sam byłem zaskoczony. Średnia prędkość prawie dwa kilometry na godzinę lepsza niż dotychczasowy najlepszy czas i jeszcze na końcówce wyprzedziłem jakiegoś gościa na kolarce.
Na szczycie wjechałem w chmurę, ale nie straszyła ona deszczem, więc postanowiłem zjechać do Węglówki żeby.. podjechać tą drogą z powrotem;) Później koło zamku w Odrzykoniu. Pogoda dalej się utrzymywała, więc podbiłem jeszcze kawałek w bok na Bratkówkę i przez małą góreczkę do Potoku. Wracając do Krosna deszcz w końcu dopadł mnie na granicy miasta, ale był niegroźny więc na spokojnie wróciłem sobie do domu nawet w miarę suchy:)