Beskid Niski po pracy

Środa, 11 czerwca 2014 · dodano: 11.06.2014 | Komentarze 1

Czasem się zastanawiam czy to jest normalne że po 10 godzinach w pracy idę na kolejne 3 męczyć się na rowerze, albo lepiej nie będę się nad tym zastanawiał tylko będę dalej jeździł;)
Dzisiaj ruszyłem po pracy w kierunku południowym za pierwszy cel obierając przejechanie przez Lubatową do końca, a reszta miała się wyklarować później.
Pogoda świetna do jazdy, więc od początku jedzie się bardzo przyjemnie. Przez większość Lubatowej jechałem ze 200 metrów za jakimś kolażem, ale nie mogłem go dogonić;) W końcu asfalt się skończył i wjechałem na jeszcze mi nie znane tereny Beskidu Niskiego. Trochę przez pola, później stromiej przez las, aż w końcu dotarłem w okolice szczytu Kamionka i zaliczyłem najwyższe dzisiaj miejsce na wysokości 641 metrów. Po wyjechaniu ma odkryte tereny roztoczył się przede mną świetny widok na Piotrusia i otaczający mnie Beskid Niski, a drogą przez łąki wyglądała niemalże epicko:) Żyć- nie umierać i napierać do przodu! Ostatecznie tą drogą zjeżdżam na Przełęcz Szklarską i przez serpentyny zmierzam w stronę Rymanowa. Po drodze szukając jakiegoś szlaku na zachód. W końcu odbijam na Bałuciankę chcą zobaczyć drewnianą cerkiew która tam się znajduje. Szybko okazuje się ze tamtędy lecie szlak rowerowy w okolice Iwonicza, czyli tak jak chciałem.
Znowu podjazd na ponad 600 m i szybkim zjazdem kamienistą drogą przez las docieram na miejsce za Iwoniczem gdzie przeważnie kończy się dla mnie podjazd z Iwonicza, a nie tak jak teraz zjazd;P
Czas zmywać się do domu, bo już po zachodzie słońca i zaczyna się ściemniać. Śmigam znowu do Lubatowej i jeszcze zaliczam podjazd w stronę Równego. Na szczycie jeszcze opuszczam asfalt na rzecz przejazdu przez pola i nieplanowanej walki z sianem które co raz wkręcało się w napęd.
Do domu wracam już całkiem po ciemku, ale oświetlenie daje radę więc jedzie się spoko.
Jak na wieczorną trasę po pracy to nawet trochę kilometrów się uzbierało, no i przewyższeń:)

Jazda nowymi drogami przez beskidzkie pola