Plątanie się po sklepach

Wtorek, 19 sierpnia 2008 · dodano: 19.08.2008 | Komentarze 2

Najpierw plątanie się po sklepach rowerowych.. zakupiłem parę rzeczy- m.in. nowy bidon:D i części do regeneracji napędu, bo ten już długo chyba nie pociągnie.. zwłaszcza kaseta jest już w stanie agonalnym..;PP no i "trochę" rozciągnięty łańcuch;) do tego jeszcze do wymiany pójdzie największa zębatka przy korbie, co będzie ze środkową to się zobaczy jak założę nowy łańcuch..
To było jakieś 15km, a później jeszcze takie sobie plątanie po mieście moimi standardowymi trasami..:)
Ogólnie odpoczynek, regeneracja i spokój:))
Na jutro zapowiada się po raz kolejny ładna pogoda.. może się kawałek przejadę :D:P

| 10:27 środa, 20 sierpnia 2008 | linkuj Heh.. ja właśnie ostatnio wymieniłem cały napęd:) zbierałem przez parę tygodni wszystkie częsci.
U mnie akurat SS są wytrzymałe na szosę, a w terenie bardzo dobrze idą:D
QRT30
| 20:44 wtorek, 19 sierpnia 2008 | linkuj Masakra z tymi częściami ja muszę wydać około 400 zł, żeby doprowadzić do stanu używalności bo napęd zajeżdżony, hamulce, opony (RR), które i tak wytrzymały dwa sezony ale chyba tylko dlatego że asfaltu prawie nie dotykały.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chcza