Jarosław. Upał. Rekord.

Piątek, 15 sierpnia 2008 · dodano: 15.08.2008 | Komentarze 7

To tak w skrócie, ale od początku..:)

Wczoraj zastanawiając się co dziś będę robił doszedłem do wniosku że nie mam żadnych planów, a że zapowiadał się bardzo ładna pogoda to nie można tego było zmarnować:) Więc szybko wymyślenie celu jakiejś dłuższej wycieczki.. i padło na Jarosław:D Następnie wyznaczenie trasy jakimiś bocznymi drogami i dzisiaj wprowadzenie planu w życie:D:P

W nocy w Rzeszowie była duża burza, nie pamiętam kiedy ostatnio były takie wyładowania atmosferyczne.. ale wróćmy do wycieczki:) Na szczęście gdy się obudziłem już nie padało.. jedyne ślady deszczu, które się dało zauważyć to trochę kałuż na chodnikach.. I niestety strasznie duszno.. co nie zapowiadało zbyt dobrych warunków do jazdy, a jeszcze ICM zapowiadał jakieś 33*.. ,czyli patelnia..;)
Przypiekło mnie trochę, ale nawet dało się to wytrzymać, choć było na tyle gorąco że podmuchy wiatru wydawały się chłodne dopiero przy prędkości około 35-40km/h ;) a w czasie jazdy wypiłem jakieś 6 litrów wszelakich napojów..

Trasę obrałem tak by w jedną stronę mieć po małych góreczkach, natomiast powrót miał być po płaskim:) i tym samym udało mi się pobić mój rekordowy dystans o kilka kilometrów:), ale jak będzie czas to spróbuje jeszcze dołożyć ich kilka:))

Ogólnie Jarosław nawet mi się spodobał, można tam znaleźć sporo zabytkowych kamienic i kościołów tylko szkoda że w większości wyglądają one na trochę szare i zaniedbane.. a wystarczyło by je tylko pomalować by bardziej przykuwały wzrok osób, które odwiedzają to miasto:)

Rzeszów- Słocina- Malawa- Kraczkowa- Albogowa- Markowa- Gać- Ostrów- Mikulice- Urzejowice- Łapajówka- Zarzecze- Kisielów- Cieszacin Wielki- Szczytna- Maleniska- Jarosław- Blich- Pełkinie- Ujezna (tu są straszne dziury na drodze;P)- Przeworsk- Gorliczyna- Gniewczyna Łańcucka- Zawisłocze- Laszczyny- Budy Łańcuckie- Korniaków Południowy- Smolarzyny- Dąbrówki- Czarna- Łukawiec- Terliczka- Trzebownisko- Rzeszów

I obszerna fotorelacja:D

W drodze..

I jest:D

Miejskie uliczki..

Kościół i klasztor Dominikanów- muszę przyznać, że robi wrażenie:)

I jest nieźle obwarowany...:)

Akurat trafiłem na odpust..;) nie było jak się przecisnąć bliżej z rowerem...

Cerkiew pw. Przemienienia Pańskiego

Kolegiata Bożego Ciała.. też niczego sobie;)

I w środku..

Kościół pw. św. Mikołaja i opactwo benedyktynek

Większe wrażenie niż kościół zrobiło na mnie jego otoczenie:D zwłaszcza bardzo fajne mury obronne:)

Kamienica Orsettich- wizytówka miasta w której mieści się muzeum

Ratusz

Studnia na rynku

San.. myślałem że będzie trochę szerszy;PP

Nudziłem się podczas przekąski..;P

W czasie powrotu zahaczyłem jeszcze o Przeworsk:)

Prawie siedem godzin pedałowania daje nieźle w kość (zwłaszcza że połowę dystansu trochę bolało mnie kolano), ale i tak było świetnie:DD

Sporo tego wyszło..;) może ktoś przeczyta całość..:)

Kategoria >100km, Tu i tam, Fotki

| 21:51 sobota, 16 sierpnia 2008 | linkuj A szkoda...4 dni to nie tak dużo:) a wspomnienia są miłe:) oczywiście byłoby fajnie z większa grupą pojechać:)
| 21:28 sobota, 16 sierpnia 2008 | linkuj Nie wiem czy będzie czas we wrześniu na taki wypad..
| 19:45 sobota, 16 sierpnia 2008 | linkuj Azbest jak chcesz pobic dystans maksymalny to zapraszam na wycieczkę do Częstochowy w połowie września:) tylko ja kumpel i ktoś jeszcze:) 4 dni jazdy.Spanie pod namiotem. ponad 150km dziennie
| 19:43 sobota, 16 sierpnia 2008 | linkuj Musze sie tam wybrać...hmm dziwne ze tam jeszcze nie byłem:)
Piękne fotki zrobiłeś. Ten blog jest lepszy niz przewodnik turystyczny:D
sportster
| 12:00 sobota, 16 sierpnia 2008 | linkuj Imponujący dystans.Świetna wycieczka.pozdro,
djk71
| 09:08 sobota, 16 sierpnia 2008 | linkuj Ktoś przeczytał i obejrzał całość. ;)
Gratulacje wycieczki i dystansu.
Rzeczywiście Jarosław wygląda na ciekawe miasteczko, może kiedyś...
Adamicki
| 00:36 sobota, 16 sierpnia 2008 | linkuj Fajne fotki porobiłeś. I gratulacje za rekord oczywiście. :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obled