Góra Królewska

Środa, 28 maja 2014 · dodano: 28.05.2014 | Komentarze 2

Może i krótko, ale za to bardzo intensywnie co widać po porównaniu dystansu do przewyższeń. Najpierw na Prządki od Korczyny- znowu trochę szybciej niż ostatnio. Dalej podjazd na Górę Królewską, który mnie nieźle zmasakrował, aż potrzebowałem przerwy żeby złapać oddech;) Oj nie ma formy.. Błota na szczęście nie było za dużo choć spodziewałem się znacznych ilości. Zjazd zielonym szlakiem do Węglówki zajebisty:) Odcinki w granicach 20-25% tak że jedyny rezultat jaki daje hamowanie to że się nie przyspiesza;) Odcinkami po prostu trzeba było się ześlizgnąć w dół. Z Węglówki asfaltem znowu na Prządki i zjazd czarny szlakiem pod zamek w Odrzykoniu. Następnie kawałek w stronę Korczyny i później zielonym szlakiem do Krosna z zaliczeniem jeszcze jednej kilkudziesięciometrowej hopki na koniec.
Krótki ale nawet to poczułem:)

| 19:24 środa, 28 maja 2014 | linkuj Dzisiaj było ze trzy drzewa w poprzek i sporo gałęzi jeszcze, ale na tyle uprzątnięte że dało się jechać bez większych ceregieli z tym związanych.
tmxs
| 19:12 środa, 28 maja 2014 | linkuj Też jestem fanem zielonego z Królewskiej, szkoda, że ostatnio jak nim jechałem to był w środkowej części zawalony gałęziami.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa esciu