Z ciemnymi chmurami

Wtorek, 13 maja 2014 · dodano: 13.05.2014 | Komentarze 0

Nie ma kiedy jeździć.. albo brak czasu, albo brak pogody..
Dzisiaj po pracy było bez opadów, więc wybrałem się chwilę pokręcić chociaż na południowy- zachód od Krosna wyszła chmura, która bardziej zapowiadała armagedon niż zachęcała do jazdy;)
Na szczęście przeszła południową stroną i mnie nie dosięgła chociaż w czasie jazdy raczej spodziewałem się zetknięcia z nią.
Pojechałem bocznymi drogami i trafiłem na ulicę Poprzeczną i Górską. Osoby bez formy, czyli takie jaka ja ten podjazd potrafi zniszczyć;) Nachylenia dochodzące do 20% i średnie na 2 kilometrach 8% robi swoje:) Trochę się zasapałem..
Na szczycie pod przekaźnikiem małe zaskoczenie, bo w miejscu gdzie jeszcze niedawno śmigałem fajną szutrową drogą przez las w stronę Czarnorzek nagle wyrósł asfalt na całym tym odcinku (będzie ponad 2 kilometry). Zrobiła się fajna pętelka dla szosowców, ale ja jednak wolałem tamten szuter.
Stamtąd skierowałem się na zjazd koło zamku w Odrzykoniu i do domu, bo chociaż najciemniejsza chmura wydawała się przechodzić to jednak pogoda nie rozpieszczała i w każdej chwili mogło zacząć padać z jakiejś inne chmury.