Dookoła Cergowej

Czwartek, 20 marca 2014 · dodano: 20.03.2014 | Komentarze 4

Dzisiaj wolne od pracy żeby zdać i oblać egzamin;) no ale później pół dnia całkowicie wolne, a pogoda która do nas dotarła nie pozwalała zmarnować tego. Wybrałem się na rower koło 14 z konkretnym planem trasy. W tym roku póki co mało kilometrów więc też nie chciałem przeszarżować żeby nie umrzeć gdzieś z dala od domu;)
W planach był przejazd do Rymanowa, później pod górę i w dół aż do Dalowej. Stamtąd drogą na Duklę którą jakimś cudem jeszcze nie miałem okazji jechać. Z Dukli to już powrót bo nogi zacząłem trochę czuć, no i chciałem się wyrobić przed zmierzchem. Spowodowane to było tym że zaszalałem i pojechałem ubrany na krótko:P Chwilami było może trochę chłodno, ale ogólnie spoko- dało się jechać.  Ogólnie trasa tak wyszła że objechałem Cergową dookoła:)
Punktem kulminacyjnym był podjazd ciągnący się powoli od Rymanowa na wysokość prawie 600 m, ale też nie zabrakło kilku pagórków które razem dały nie najgorsze przewyższenia. Nogi czuć trochę po jeździe, ale skądś forma musi się wziąć:)
Po drodze kilku kolarzy minąłem- nie dziwne w sumie- pogoda mega zachęca do jazdy.
 Zabrałem dzisiaj nawet aparat ze sobą, ale zdjęć tylko kilka. Nie chciało mi się za często zatrzymywać i zapomniałem naładować baterię, więc musiałem ją oszczędzać;)

Jakieś foty:

Przydrożna prawosławna kapliczka © azbest87

Gdzieś między polami
Gdzieś między polami © azbest87

| 19:15 poniedziałek, 24 marca 2014 | linkuj hehe.. na weekendzie atakowałem 600 m ale kiepsko poszło :p więc większość jeszcze w zimowej formie
| 17:48 poniedziałek, 24 marca 2014 | linkuj Trzeba jeszcze tylko mieć czas żeby jeździć, bo z tym jest najgorzej;)
Petroslavrz
| 19:39 sobota, 22 marca 2014 | linkuj Krosno jako baza wypadowa w Beskidy to rewelacja. Pozazdrościć :P
| 08:39 piątek, 21 marca 2014 | linkuj Czyli mieszkasz w Krośnie... teraz to masz super tereny :D Wszędzie w góry blisko.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieini