Po gminę

Sobota, 1 marca 2014 · dodano: 01.03.2014 | Komentarze 1

Weekend w Krośnie i piękna wczesnowiosenna pogoda musiały się skończyć przejażdżką. Co prawda forma nie pozwala jeszcze na dłuższe trasy po górkach- w końcu to dopiero trzeci raz na rowerze w tym roku;) ale trochę po płaskim można było pokręcić.
Padło na Tarnowiec, czyli gminę-dziurę na mojej mapie zbieracza gmin. Do tej pory jakoś tak wychodziło że nie miałem okazji tam zawitać, chociaż jeździłem wszędzie naokoło.
Najpierw główną drogą w stronę Jasła do Szebni, gdzie jeszcze obejrzałem kościółek ze szlaku architektury drewnianej- kolejny do kolekcji:) Później odbiłem do Tarnowca gdzie znajduje się sanktuarium. Powrót przez Jedlicze i Zręcin. Na końcówce już trochę poczułem nogi, bo druga połowa trasy pod wiatr, no i w żołądku już zrobiło się całkiem pusto;)

Kościół w Szebiniach
Kościół w Szebniach © azbest87

Kościół w Tarnowcu
Kościół w Tarnowcu © azbest87

Gość | 09:54 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj Cześć Monika z tej strony usiłuję się z tobą skontaktować ale ciężko cie wyhaczyć :P i tylko tu można najszybciej widzę:) słuchaj mam sprawę daj jakiegoś maila czy coś bo chodzi o aparat bo chcemy zmienić i potrzebuje pomocy fachowca:) a nie będę ci tu zaśmiecać forum:) napisz do mnie po prostu na maila monikabury@wp.pl to ja ci potem napisze co i jak:) Pozdrawiamy

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa widzi